Tarcza hamulcowa pełna MIKODA 0580 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - PEUGEOT 508 I (8D_) 508 SW I (8E_) - OŚ TYLNA
Tarcza hamulcowa pełna MIKODA 0580 GT malowana, nacinana, wiercona, kolor: czarny - PEUGEOT 508 I (8D_) 508 SW I (8E_) - OŚ TYLNA
KONIECZNIE PRZECZYTAJ DZIAŁ INFORMACJE O WYSYŁCE
CENA ZA SZTUKĘ ( jedna tarcza )
OŚ TYLNA
Dodatkowe informacje katalogowe:
Średnica [mm]: 290
Typ tarczy hamulcowej: pełna
Wysokość tarczy [mm]: 44
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 12
Minimalna grubość tarczy [mm]: 10
Średnica otworu centrującego [mm]: 71
Ilość otworów ( śrub ): 5
Rozstaw śrub ( otworów ): 5x108
Otwory o średnicy [mm]: 13,3
Średnica wewnętrzna tarczy [mm]: 136
Tarcza pasuje do modeli 508 I (8D_) i 508 SW I (8E_) z tarczami o średnicy 290mm i wysokości tarczy 44mm na osi tylnej.
Sprawdź wysokość swoich tarcz ponieważ w modelach 508 I (8D_) i 508 SW I (8E_) występowały też tarcze o tej samej średnicy (290mm) ale o wysokości tarczy 35mm które również posiadamy w sprzedaży.
NIE JESTEŚ PEWIEN - ZADZWOŃ
NR ORG: 4249G2 , 08A61511
ZAMIENNIKI: BREMBO 08.A615.10 , BREMBO 08.A615.11 , ATE 24.0112-0197.1 , TEXTAR 982002380 , TEXTAR 92238003 , TRW DF6134 , FERODO DDF2297 , FERODO DDF2297C , BOSCH 0986479130 , MIKODA 0580 , MIKODA 0580Z , MIKODA 0580S
SERIA GT
W porównaniu ze standardowymi tarczami hamulcowymi, innowacyjne rozwiązanie NACINANIA i NAWIERCANIA pozwala na uzyskanie większego współczynnika tarcia już w początkowej fazie hamowania. To oznacza krótszą drogę hamowania i bardziej wydajne hamulce. Jazda w niektórych warunkach, np. w górach, w zawodach sportowych pociąga za sobą ryzyko doprowadzenia tarcz hamulcowych do temperatur rzędu 800°C. Jednocześnie towarzyszy temu emisja gazów lokujących się w przestrzeni pomiędzy klockami hamulcowymi a powierzchnią tarczy hamulcowej. Specjalne rowki i nawiercenia tarcz służą do szybkiego odprowadzania tych szkodliwych produktów hamowania. Rowki i nawiercenia poprawiają (odmładzają) powierzchnię materiału ciernego klocków. Asymetryczne rowki tarcz uniemożliwiają również obecność wody, błota i innych substancji na powierzchni tarcz hamulcowych.
ATM MIKODA
ATM Mikoda to polska firma powstała w 1981r. Produkuje tarcze, bębny i klocki hamulcowe do samochodów osobowych i dostawczych oraz inne elementy z żeliwa dla przemysłu motoryzacyjnego i rolnictwa. Obecnie jest największym polskim producentem tarcz i bębnów hamulcowych na rynek wtórny. Firma ATM Mikoda sprzedaje swoje produkty w całej Europie, państwach byłego bloku wschodniego i USA.
Odlewy do produkcji tarcz i bębnów zapewnia ich własna odlewnia żeliwa FMC Mikoda. Dzięki temu firma jest w stanie zaoferować swoim odbiorcom produkt całkowicie polski o najwyższej jakości. Hale produkcyjne i magazyny ATM Mikoda zajmują powierzchnię 3500 mkw na obszarze 10000 mkw. Doświadczona załoga oraz nowoczesny park maszynowy gwarantują najwyższą jakość produktów. Wysoką jakość wyrobów potwierdza bardzo niski wskaźnik reklamacji.
Ten produkt pasuje do następujących modeli samochodów »
PEUGEOT
- 508 I (8D_) 11.2010 - 12.2018
- 508 SW I (8E_) 11.2010 - 12.2018
Uwaga!
W związku z faktem, iż w niektórych modelach aut mogą w tym samym okresie występować różne typy części np. (tarcz hamulcowych, klocków) których jednoznaczne przypisanie jest trudne bądź niemożliwe, przed złożeniem zamówienia prosimy uważnie skonfrontować prezentowane wymiary i rysunki części np. (tarcz/bębnów/klocków) z własnymi starymi częściami. W przypadku wątpliwości zalecamy kontakt telefoniczny ( 34 329 90 29 lub 601472084 ) lub e-mailowy info@henkiel.com.pl . Prosimy o przemyślane zakupy.